๑ عشق - فراتر ار عشق ๑

متنهای عاشقانه که برایش می نویسم و خواهم نوشت ... !

๑ عشق - فراتر ار عشق ๑

متنهای عاشقانه که برایش می نویسم و خواهم نوشت ... !

تقدیم به تو

 

وبلاگ عشق تقدیم به تو

نمی دانم کیست ولی می دانم که دوستش دارم ! دوستش دارم و خواهم داشت

تا آخر نفس هایی که دارم ...عزیزم با من بمان و عاشقم  باش تا عاشقت باشم

مرا درک کن تا درکت کنم ! نمی دانم کیستی ولی از آن روزی که جلوی چشمانم

 ظاهر شدی انگار که به من جان دادی

مرا بفهم ای بهاری که با آمدنت زیبایی و سرسبزی را دوباره در وجودم نهادی

بفهم مرا ای بارانی که با آمدنت مرا که کویری خشک و بی جان بودم

حیاتی دوباره بخشیدی ....عزیزم دوستت دارم و در زندگی جز تو به هیچ چیز دیگر

فکر نمی کنم !   تو برایم نه تنها یک امید هستی بلکه برایم یک زندگی هستی

 زندگی که با آمدنت یک حس تازه به من بخشیدی ، به من جان بخشیدی تا دوباره

با عشق تو زندگی کنم ! همه دلخوشی و امید و زندگی من تویی ! با رفتنت نیز

انگار من هم نیستم . پس بمان تا عاشقت باشم و با عشق تو زندگی کنم

برایت می نویسم از عشق تا همیشه در ذهنت باقی بماند . شاید هم مطالب

 مرا نمی توانی بخوانی ولی این عشق ( وبلاگ ) خاطره ای خواهد شد که

روزی خودت خواهی دید

 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:56 ب.ظ

وبلاگه باحالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد