๑ عشق - فراتر ار عشق ๑

متنهای عاشقانه که برایش می نویسم و خواهم نوشت ... !

๑ عشق - فراتر ار عشق ๑

متنهای عاشقانه که برایش می نویسم و خواهم نوشت ... !

چه زیباست

 

 چه زیباست

 

چه زیباست نگاه هایت و چه زیباست لبخندهایت

چه زیباست عشقت که با آن عمریست مرا در به در کردی

ای زیبایم ، ای ساده ترین و شرین ترینم ، کاش زیبایی را می فهمیدی

ای نوگل زیبایم ، عشقت را از من مگیر که با آن لحظه هایم جان پیدا می کنند

زیبایی را دوست دارم ، اما با تو

زیبای را دوست دارم ، چون زیبایی را از آن روز در خود پدید آورده ام که تو را در خود

احساس کرده ام

چه زیباست ، چه زیباست این عشق آتشین که با زیبایی تو همراه شود

چه زیباست لحظه ها و ثانیه هایی که خاطرم را به خود می گیری

زیباییت را نثارم کن ای رفیقم ، زیباییت را نثارم کن تا پرواز کردن را از یاد نبرم

آری بال هایم را با عشق تو باز می کنم و به بلندای سکوت پرواز می کنم

آری به آن سو پرواز می کنم که بالاترین نقطه از آسمان آبی باشد

آری پرواز کردن ، فقط با تو می شود بال ها را گشود و رفت تا اوج بی کران ها .... فقط با تو 

نظرات 4 + ارسال نظر
سلامت یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:20 ب.ظ http://nakojabad.blogsky.com

٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪
سلام دوست خوبم . خیلی خیلی خوشحالم که افتخار این را دارم که اولین نفر هستم که به مبلاگت نظر می دم . من هم به نوبه خودم این عید را به همه مسلمانان تبریک و تهنیت می گم . منتظر متن های بعدی شما در وبلاگ هستم . شاد باش و مسرور زی . اجرکم عند الله
٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪

شادی یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:39 ب.ظ


سلام
وب خیلی خیلی خوبی دارید امیدوارم که موفق باشید

علی یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:40 ب.ظ


سلام
وب خیلی خوبی دارید

یا حق

سمانه جوون یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:41 ب.ظ


سلام

واقعا عالیه مرسی

*******
وقت رفتن بود و حالم نگران و پریشان

وقت رفتن بود و من نگران

ای کاش ......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد