๑ عشق - فراتر ار عشق ๑

متنهای عاشقانه که برایش می نویسم و خواهم نوشت ... !

๑ عشق - فراتر ار عشق ๑

متنهای عاشقانه که برایش می نویسم و خواهم نوشت ... !

می شمارم لحظه ها را

 

  می شمارم لحظه ها را  

می شمارم لحظه ها را و تک تک ثانیه ها را و می نشینم باز به انتظار طلوعی دیگر

می شمارم ثانیه ها را تا دوباره لبخند را تجربه کنم

می نشینم باز در غروبی غم انگیز و دلم را برای بی تو ماندن و بودن سازش می دهم

می نوازم باز  آهنگ دلنشین سکوت را

آهنگی که با آن می سازم و می سوزم و زندگی را سپری می کنم

کاش لحظه ها به تندی و بدون گذر از تنهایی عبور کند و سکوت تنهایم را بشکند

ای کاش می توانستم لحظه ها را بدون تو سپری کنم ، ولی چنین نخواهد بود

می شمارم ثانیه هایی را که به خاطرت حتی می خواهم پرواز را نیز  تجربه کنم

و می شمارم ثانیه ها را تا با تو باشم و فقط با تو

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد