๑ عشق - فراتر ار عشق ๑

متنهای عاشقانه که برایش می نویسم و خواهم نوشت ... !

๑ عشق - فراتر ار عشق ๑

متنهای عاشقانه که برایش می نویسم و خواهم نوشت ... !

عاشقم ، عاشق تو

 

 عاشقم ، عاشق تو

عاشقم ، عاشق آن روزهایی که به خاطرت با چشمانی پر از اشک

 به جاده های انتظار پر می کشم

آری ، عاشقم به خاطر دیدنت ، دیدنت حتی برای یک لحظه

شکست را نمی پذیرم ، چون هنوز هم عاشقم

سکوت را نمی شکنم ، چون با سکوت عشق را مجسم می کنم

چه زیباست عاشق شدن ،‌ و چه زیباست عاشق تو شدم

عشق تو برایم سر پناه است ، سرپناه تمام غم هایم

می دانم دلم پریشان است ، می دانم دلم در راستای رفتن است

می دانم عاشق شدم ؛ می دانم عشق یعنی چه ! می دانم سرپناهمی

و می دانم دلم برایت تنگ است

ولی نمی دانم عشق برایت چه مفهومی دارد .... نمی دانم

عزیزم عاشقم ، عاشق با تو ماندن ... عاشق با تو رفتن به اوج سرزمین عاشقان

لحظه ای که با تو باشم ، برایم رویایی بیش نیست

رویایی که امید دارم سرانجامش حقیقتی نهان شود

حقیقتی که باورش سخت است برایم و باور نکردنی

باورم نمی شود که عاشق شدم ، باورم نمی شود که در آن سوی خوابم

آری باورم نمی شود که عاشق شدم ، عاشق فرشته ای که شاید روزی وداعش

را پرستوهای عاشق برایم خبر دهند

با همه حال سراب عشق را نیز قبول دارم ... آری عاشقم ... عاشق تو  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسمنگولا چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:55 ب.ظ http://yasmangoolabad.blogsky.com

سلام عزیز
گذاشتمت توی لینک روزانه
آخه تو این پست محشر بودی
گرچه از مطالب عاشقانه سر در نمی آرم
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد