๑ عشق - فراتر ار عشق ๑

متنهای عاشقانه که برایش می نویسم و خواهم نوشت ... !

๑ عشق - فراتر ار عشق ๑

متنهای عاشقانه که برایش می نویسم و خواهم نوشت ... !

عبور از زندگانی

 

 عبور از زندگانی

می خواهم تو را از قفسهای تنهاییم، از زندگانی پر از اشکهای خیسم

رها کنم، می خواهم فراموشت کنم ... !!

می خواهم از خاطره هایم، از زندگانیم و از قلب آشفته ام ، تو را رها کنم

می خواهم زندگانیم را فدای غم و غصه های رفتنم کنم

می خواهم عبور کنم، عبور کنم از دیار عاشقان، آری می خواهم عبور کنم ....

از قلب حساست، از عشق بی انتهایت و اشکهای کودکانه ات ، رها شوم

رها شوم و برای همیشه تنهایی را برای خود ماندگار کنم

آری می خواهم از قلب پاکت و از عشق بی انتهایت، خود را پس بگیرم

می خواهم دستان گرمت را از زندگانی سردم دور کنم

می خواهم برای همیشه، حتی برای یک لحظه نیز که شده است فراموشت کنم !!!

فراموشت کنم .. آری !!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد