๑ عشق - فراتر ار عشق ๑

متنهای عاشقانه که برایش می نویسم و خواهم نوشت ... !

๑ عشق - فراتر ار عشق ๑

متنهای عاشقانه که برایش می نویسم و خواهم نوشت ... !

ای کاش می دانستی

 

 ای کاش می دانستی

ای کاش میدانستی بدون تو و بدون قلب مهربانت زندگی برایم معنایی ندارد

ای کاش میدانستی بدون نگاه هایت ، خاطرم پریشان و حالم نگران است

ای کاش قناری های آواز خوان ، آواز دلنشین برگشتنت را برایم می سرودند

ای کاش می توانستم فراموشت کنم و از تو دل بکنم ، کاش می توانستم تو را از خاطرم ببرم

ای کاش می توانستم بدون تو و بدور از دستان گرمت از این دیار بروم

ای کاش آسمان بودم و و قطره هایم را بر روی دل خشک و کویرت می باریدم

ای کاش می توانستم سکوتم را تا لحظه ای بشکنم و دلم را از خاطره هایم پس بگیرم

ای کاش میدانستی برایم زندگی هستی و ای کاش میدانستی امید و تنها رفیقم هستی

خدایا ، خدایا ، ای تنهاترین معبود من و ای زیباترین چیزها

کاش مرا به آن سوی خیال و به آن سوی خواستن می بردی

ای کاش برای یک لحظه هم می توانستم دوست داشتنم و عشقم  را برایت جلوه دهم

ای کاش میدانستی بدون عشق و محبتت ، زندگی برایم معنایی ندارد و هیچ هیچ است

ای کاش ستاره های آسمان بر دل تاریکت می باریدند تا قلبت را روشنی بخشند

و ای کاش برای آخرین و فقط آخرین بار می توانستم بگویم دوستت دارم

تا بدانی ، بدانی که برایم سرپناه و مرهمی ، مرهمی بر دل مجروح و خسته و آشفته من

عزیزم دوستت دارم ، دوستت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد